Serwis wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na wykorzystywanie plików cookies -  dowiedz się więcej.

Wysyłka produktów

W przypadku dostępności towaru, wysyłka realizowana jest w ciągu 24 godzin, natomiast w sytuacji, gdzie chwilowo produkt nie jest dostępny, zostanie on wysłany w ciągu 48 godzin, o czym klient jest informowany. 

Jeżeli towar jest dostępny na magazynie:

  • wysyłka przy  przedpłacie na konto – towar jest wysyłany po zaksięgowaniu wpłaty,
  • odbiór osobisty jest darmowy (ul. Modlińska 129/U22, Warszawa, od poniedziałku do piątku, w godz. 9-17)).

Wszystkie paczki są objęte dodatkowym ubezpieczeniem. Przy zakupie oprogramowania Microsoft, zalecana jest wysyłka kurierem DHL lub KEX (pojedyncze  sztuki – możliwość wysyłki Pocztą Polską).

W przypadku, kiedy nie ma towaru na magazynie, wysyłka następuję w ciągu 48-72 godzin, o czym Klient jest informowany i proszony o potwierdzenie zamówienia. 

Informacje dotyczące zwrotów oraz reklamacji

Aby dokonać zwrotu zakupionego towaru lub skorzystać z serwisu gwarancyjnego należy skontaktować się z naszą obsługą klienta za pośrednictwem numeru telefonu  (22) 888 20 80 lub 81, 82 albo za pośrednictwem formularza kontaktowego, który znajdą Państwo pod tym adresem.

Zwroty oprogramowania

Informujemy, że prawo do zwrotów oprogramowania komputerowego i treści cyfrowych zakupionych na odległość, zgodnie z ustawą o prawach konsumenta z dnia 30 maja 2014 roku, jest ograniczone.

Licencje BOX i OEM

Zgodnie z art. 38 pkt 9 prawo do zwrotu zakupionego programu komputerowego dostarczanego w zapieczętowanym opakowaniu istnieje przez okres 14 dni lub do momentu jego otwarcia po dostarczeniu.

W przypadku gdy zdecydowali się Państwo na zwrot nie otwartego produktu, prosimy o przesłanie wypełnionego oświadczenia o odstąpieniu od umowy zawartej na odległość lub poza lokalem przedsiębiorstwa, którego wzór znajdą Państwo na stronie https://uokik.gov.pl/wzory_pism.php.

Licencje ESD

Zgodnie z art. 38 pkt 13 konsumentowi nie przysługuje prawo do zwrotu treści cyfrowych, które nie są zapisane na nośniku materialnym.

Reklamacje:

W celu złożenia reklamacji, prosimy o wypełnienie formularza kontaktowego (kliknij, aby przejść) lub kontakt z Obsługą Klienta pod numerem telefonu 22 888-20-80 (81 lub 82).